کلبه علم و دانش

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

برنامه نویسی و توسعه‌ی وب و WordPress

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ب.ظ

یکی از کمبودهایی که در این سال‌ها در بازار خدمات‌‌دهندگان طراحان، برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان وجود داشته است، انگشت‌شمار بودن شرکت‌های معتبر و باکیفیت در زمینه‌ی طراحی وب، خدمات برنامه‌نویسی سیستم‌های مدیریت محتوا و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها بوده است.

اورتااکثر اوقات کار ایجاد و راه‌اندازی یک وب‌سایت به مجتمع شدن و هماهنگی افرادی با طیفی از مهارت‌های متفاوت شامل طراحان وب، برنامه‌نویسان، کارشناسان خبره سئو و چینش محتوا و گرافیست‌ها نیاز دارد و متأسفانه کمتر پیش می‌آید که گروهی را پیدا کرد که پرسنلی کامل با همه این توانایی‌ها را داشته باشد.

اورتا گروهی است که از 7 سال قبل کار خود را آغاز کرده و به کار تیمی از همان آغاز اهمیت زیادی داده و بر این باور بوده است که تنها در سایه پژوهش‌ها و جستجوهای گروهی است که می‌توان به پیشرفت رسید.

Avertaفعالیت این گروه در زمینه توسعه‌ی نرم‌افزارها و پلتفرم‌های وبی، موبایل و پی سی است.

اورتا این روزها در پی تکمیل کارد فنی خود است تا بتواند در بازار جهانی محصولات خود را عرضه کند و در این راستا از برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان وب و فناوری دعوت به همکاری جهت استخدام می‌کند.

همچنین این گروه از افراد با استعداد و علاقه‌مند به یادگیری در زمینه برنامه‌نویسی و طراحی وب دعوت می کند تا به عنوان کارآموز به این گروه بپیوند. لازم به ذکر است ، که متقاضیان باید با مفاهیم اولیه برنامه نویسی وب آشنا باشند.

بنابراین اگر شما هم یکی از افراد آگاه و توانا در زمینه‌های مورد نیاز اورتا هستید و می‌خواهید کار در محیطی پویا را تجربه کنید، پیشنهاد می شود ابتدا، از سایت این شرکت بازدید کنید، سپس در صورت صلاح‌دید رزومه خود را ارسال کنید.

مشاغل مورد نیاز:

برنامه نویس و توسعه‌دهنده وردپرس (ارسال رزومه)

تحلیل گر و بازاریاب الکترونیک (ارسال رزومه)

متقاضیان کارآموزی درخواست خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند (در عنوان ایمیل  “کارآموزی” را ذکر شود )

jobs[AT]averta.net

پایان رپورتاژ آگهی/
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی