کلبه علم و دانش

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: وب سایت موزیلا در یک گزارشی اعلام داشت که برای حدود یک ماه آدرس ایمیل و کلمات عبور رمز شده کاربرانش از درون پایگاه داده ی این سایت به بیرون درز کرده است.
به گزارش سایت موزیلا حدود 76000 آدرس ایمیل کاربران در شبکه توسعه موزیلا(MDN) به همراه حدود 4000 کلمه عبور رمز شده در پایگاه داده این سایت به بیرون درز کرده است. این نشت اطلاعات از حدود تاریخ 23 ژوئن و به مدت یک ماه ادامه داشته است.
از آنجایی که ممکن است رمز عبور کاربران در شبکه توسعه دهنده موزیلا (MDN) با رمز عبور آنها در سایت های دیگر شبیه هم باشند، توصیه می شود که کاربران رمز عبور خود را به سرعت تغییر دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی