کلبه علم و دانش

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

ایسکانیوز : از زمانی که مایکروسافت قید برند نوکیا را زد ؛ اخبار فراوانی حول محور تلفن‌های هوشمند لومیا شنیده می‌شود و به‌تازگی مشخصات یکی از قدرتمندترین ساخته‌های این شرکت فاش شده است.

اگر شایعات درست بگویند لومیا 940 به قدرتمندترین تلفن هوشمندی مبدل می شود که مایکروسافت تاکنون ساخته است.

لومیا

این محصول از صفحه 5 اینچی و وضوح تصویر Full HD بهره می‌برد ؛ اما نقطه قوت آن نه وضوح تصویر بلکه استفاده از گوریلا گلس 4 است. گوریلا گلس مشهورترین تولیدکننده محافظ‌های شیشه موبایل است و نزدیک به 90 درصد سازندگان موبایل و تبلت از محصولات این شرکت در ساخته‌های خود بهره می‌برند. به گزارش ایسکا در حال حاضر چیزی به نام گوریلا گلس 4 معرفی نشده ؛ هرچند منبع این خبر مدعی شده که لومیا 940 اولین محصولی نام خواهد گرفت که از این محافظ استفاده خواهد کرد.

استفاده از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگون 805 با فرکانس پردازشی 2/7 گیگاهرتزی و رم 3 گیگابایتی نشان از اهمیت بالای مایکروسافت به این محصول دارد. گفته می‌شود لومیا 940 از دوربین 24 مگاپیکسلی مخصوص PureView بهره می برد که قادر است به صورت 60 فریم بر ثانیه و وضوح تصویر 4K فیلم‌برداری کند.

شاید جالب‌ترین نکته در رابطه با این شایعه ، استفاده این محصول از ویندوز 10 باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی